Ruilen – Change


Ruilen en retourneren
Enkel van toepassing op aankopen in de webshop.

Voorwaarden:
– binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling
– op maat gemaakte artikelen en hygiëne gerelateerde producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd
– artikel dient in nieuwstaat, ongebruikt en in originele verpakking te zijn (verbroken en/of beschadigde verpakkingen/verzegelingen worden niet kunnen niet worden geruild of geretourneerd)
– eventuele restitutie van geld vindt alleen plaats in overleg

Ruilen:
Ruilen kan gemakkelijk en snel via het bovenstaande online formulier ruilen
OF stuur ons een email via onderstaande wijze
– Stuur een email naar info@specialgrooming.nl met uw gegevens, ordernummer en de rede van omruilen
– Vermeld in de email voor welk artikel u het door u aangekochte artikel wilt ruilen
– U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw email
– Uw nieuwe artikel wordt gereed gemaakt voor verzending
– Het retourzenden van het te ruilen artikel geschied op eigen kosten (adres: Special Grooming, Meester Bierensweg 88, 4841AL, Prinsenbeek)
– Het nieuwe artikel wordt verzonden na betaling van de nieuwe verzendkosten en het ontvangen van het eerste bestelde artikel
– 1 ruiling per order

Change and returns
Only for webshop orders.
Conditions:
– within 14 days after receiving the order
– costumized products and hygenic related prodcuts can’t be returned or changed
– the product needs to be undamaged, in the original package, no seals are broken and the artikel is new and not used (broken packages or seals can’t be returned or changed)
– refund of money only in consultation

Change:
You can easy change your products by filling in the online form above
OR you can change the product through procedure below:
– Send an email to info@specialgrooming.nl with your contact details, order number and reason of change
– Also send us which product you would like to change and into which product you would like to change it
– You will receive a confirmation email
– We will prepare the shipment of the new product
– You can send the product you would like to change to: Special Grooming, Meester Bierensweg 88, 4841AL, Prinsenbeek. Return shipping is for costs of customer
– The new product will be shipped after receiving the new shipping costs for the new product
– After receiving the payment we will shipp your new product
– 1 change per order